• وبلاگ : شين مثل شعور
  • يادداشت : تقديم به رسول مهرباني و لبخند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 
    سلام.اعياد شعبانيه بر شما مبارک.يک سوال:آيا خداوند راضي است که ما به حج برويم وبعد پولش صرف کشتن هزاران نفر شودآن هم مسلمان؟؟؟؟ديروز کليپي پخش شد از شهيد کردن برخي افراد سپاه به دست داعش که مناسفانه به شيوه بسيار بد سپاهيان را به شهادت رساندند.اين داعش براي عربستان است اين سلاح براي عربستان است که صدها مدافع حرم را به شهادت ميرسانند بعد دوباره مسوولان ما ميروند براي مذاکره با عربستان براي حج که پولش صرف شهيد کردن صدها ايراني وشيعه شود.آيا اين غيرت است؟؟؟
    پاسخ

    سلامٌ عليكم / تبريك متقابل / از اينكه حقير را لايق مورد سئوالي اينچنين واقع شدن مي دانيد سپاس / من مرجع فتوا در خصوص واجب و غير واجب بودن امري مانند حج نيستم ولي گمانم مراجع عظام فرموده اند حج امسال واجب نيست / حج هم مانند برخي عبادات ديگر مثل روزه است كه اگر استطاعت نباشد واجب نيست ولي تعريف استطاعت خيلي گسترده است و يقيناً كساني كه با فقه و اصول آن آشنايي تمام دارند در اين خصوص از من و شمايي كه فقط از روي احساسات و عواطف نظر مي دهيم دقيقتر هستند / اين مانند اين است كه از امام حسين عليه السلام ( معاذ الله ) بپرسيم كه آيا ... اين غيرت است !!؟ ... تشخيص غيرت بودن يا نبودن چيزي مثل اين، بر عهده متخصصش است / يا حق
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 95 ارديبهشت 30 نوشته شما با عنوان رسول مهرباني برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب عباس خداداد و دبير سرويس آن مريمــــ . جاويد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.

    خدمت مدير محترم

    سلام عليکم

    احتراما، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و نيمه شعبان به شما منتظر گرامي با توجه به فرا رسيدن نيمه شعبان گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي هشتک اينترنتي #من _منتظرم نموده است بدين وسيله از حضرتعالي جهت شرکت در اين هشتک دعوت به عمل مي آيد.

    شما مي توانيد با قرار دادن لوگوي هشتک در وبگاه خود به کمپين انتظار بپيونديد و با ارسال لينک سايت يا وبلاگتان در بخش نظرات همين مطلب اطلاع دهيد تا در بخش همراهان کمپين ثبت و وبگاهتان لينک شود

    لطفا توضيحات بيشتر را از طريق لينک زير ملاحظه فرمائيد.

    http://www.welayatnet.com/fa/news/91496

    التماس دعا