شما باور می کنید ؟! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما باور می کنید ؟!

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام بر تمام دوست داران زهرای مرضیه ( سلام الله علیها ) که فرمود :

برای زن بهترین چیز آن است که مردی را نبیند و مردی نیز او را نبیند .

گویند : روزی غمگین نشسته بود . فضّه از او پرسید چرا غمگینی بانوی من . فرمود نگرانم که پس از مرگم مرا مانند دیگران بر تخته ای بگذارند و تشییع کنند چرا که اگر چه پارچه ای بر من نهند باز بدن زن با مرد تفاوت دارد و پارچه نمی تواند نگاه نامحرمان را از من باز دارد .

فضّه گفت در وطن من تابوت می سازند و شرح داد که تابوت جعبه مانندی است که بدن مردگان از داخل آن معلوم نمی شود . گویند پس از وفات پیامبر یکبار زهرای مرضیه لبخند زد ( سلام الله علیها ) و آن زمانی بود که قصه تابوت را شنید و گفت برای من نیز تابوت بسازید ( اگر چه وصیت کرده بود شبانه دفن شود )

حال شما قضاوت کنید : کسانی که بد حجابند و یا بد حجابی و هوسبازی و شهوترانی را ترویج می‌کنند چه نسبتی با زهرای مرضیه ( سلام الله علیها )  دارند ؟

مگر زهرای مرضیه ( سلام الله علیها ) که غم فراق او بر دلها سنگینی می کند راضی به عکسهای زنان نیمه لخت و مستهجن در وبلاگهای ماست ؟

خنده دار اینکه گاهی برخی از این وبلاگها که صاحبانشان گویی آنچه در وجود آنان است را دارند می‌تراوند !! یادی از زهرای مرضیه ( سلام الله علیها ) می کنند و تسلیتی هم می‌گویند .

واقعاً درک این قضیّه ساده سخت است که عاشقان خاندان نبوّت دنبال حرام و اشاعه آن نیستند و نگاه کردن به عکسهای زنان لخت و مخصوصاً اشاعه آن حرام است !؟

بگذریم ...

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است

ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

« حفظ حجاب » نه محجبه ماندن تنها ، ملتفتید ؟!!!!




تاریخ : جمعه 91/1/18 | 5:9 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی