انتخاب ... امتیاز !! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب ... امتیاز !!

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

 

« انتخاب » و « امتیاز » ایندفعه می‌خواهم برای تبیین این دو واژه چند لحظه مصدّع لحظات شما شوم و درباره این دو کلمه‌ ، چند کلمه برایتان بگویم ... یعنی یادآوری کنم !

روزی ما هزار مرتبه « انتخاب » می‌کنیم و امتیاز می‌دهیم ، از برنامه تلویزیون گرفته تا وبلاگی که می‌خواهیم بین اینهمه وبلاگ برویم و مطالب و یا « عکسش » را بخوانیم !!

برخی انتخابها واقعاً حساس و حیاتی هستند ؛ انتخاب همسر ، انتخاب شغل ، انتخاب رشته تحصیلی و...

نقل شده که روزی امام حسن ( علیه السلام ) می‌خواست به خطی که کسی نوشته بود نمره دهد امام علی ( علیه السلام ) به امام حسن ( علیه السلام ) فرمود : حسن جان دقّت کن ! روزی از همین هم سئوال خواهی شد !

امّا اصل مطلب :

کار دبیران محترم پارسی بلاگ واقعاً سخت است . اولاً به خاطر انتخاب . ثانیاً به خاطر امتیاز !

اگرچه « انتخاب » و « امتیاز» تأثیر چندانی در هیچ چیز وبلاگ‌ها ندارد ! ( و همه نوع روزی دست خداست ! ـ تعداد بازدید و تعداد نظر و ... ) امّا توقّع‌ها را بالا می‌برد ؛ چون همه ، نوشته خود را محق می‌دانند . به هر تقدیر ضمن خسته نباشید به دبیران دوره چهارم به این عزیزان می‌گویم : الآن که حرف انتخاب و امتیاز است مواظب باشید که روزی از همین هم سئوال خواهید شد !

این وبلاگ و امثال آن ، دنبال اصلاح هستند همچنین فراگیر کردن تفکّر در مخاطبانشان

وگرنه صرف « به دنبال زیاد کردن تعداد بازدیدکننده بودن » و یا شنیدن « به به » و « چه چه » ! عیب بزرگی است که دور از صاحت آنان باد !

یا حق 




تاریخ : چهارشنبه 91/12/9 | 10:38 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی