چاوز ... ما چاوز !! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاوز ... ما چاوز !!

سم الله الرّحمن الرّحیم

 پس از سلام
مسابقه چند گزینه ای  :
این روزها و پس از سرد شدن تقریبی جریان رئیس جمهور و مرگ چاوز و حواشی آن باز می‌بینیم عده‌ای به ادامه شرح و تفصیل و تفسیر و تأویل این جریان می‌پردازند . ضمن تشکر از همه اعزاء این سئوال چند گزینه‌ای را برایتان می‌گذارم خوشحال می‌شوم در پاسخ دادن دستمان را کوتاه و خرما بر نخیل ! ... چیز ! ... یعنی بگیرد :

سئوال : کسانی که در باره حرکت آخری رئیس جمهور مطلب و شعر و ... می نویسند .......

الف : برای رضای خدا ( لِله ) و برای اجر معنویش می نویسند .
ب :  برای افشای چهره ای پلید که خودش را به عنوان رئیس جمهور این مملکت جا زده و هیچ کار مثبتی هم تا حالا نکرده و باید جهانیان با این جرثومه فساد آشنا بشوند می نویسند !
ج :  اصلاً مهم هم نیست که این مرد ، مرد شماره 2 مملکتشونه و با بردن آبروی او آب در آسیاب شادکامیهای اونایی می ریزند که به عنوان « دشمن خونی » مملکتشون از مادر متولد شده اند !می ریزند .
د : رهبر خوشش میاد واسه همین می نویسند !
ه : اصلاً ، کلاً این دست حرکات به وحدت آنهم از نوع ملّیش کمک می‌کنه ! آنهم در آستانه انتخاباتِ  ... چیز ! ... چندم بود ؟

و : اونا می نویسند امّا توی نامه عمل خودشون نوشته نمی شه !. « اصل » نوشتنه ! چی می‌نویسند و آیا درست هست و درست نیست و ... ( الخ ) با کرام الکاتبین است !!
ز :  دلشون برای اسلام سوخته ( یکی مادر چاوز را بوسیده ! ... آی به داد اسلام برسید ! ... ( ما شنیده بودیم مادر چاوز دستهای رئیس جمهور را گرفته و به صورت خودش زده ... اِ ... دروغ در اومده ! ؟ ) ( آی بسوزه پدر اون کسی که فتوشاپ و پاورپونت و نمی‌دانم چی‌چی ! را اختراع کرد ... )( نگو مادر چاوز 20 سال از خود چاوز  جوانتر بوده ! ما خبر نداشتیم ! این نالوطی‌ها با لطایف الحیلی او را به عنوان بیست ، بیست و چند سال پیرتر درست کرده بودند و ما نفهمیدیم ...اَ که هی !! )

ح : چون خودشون اونجا بودن و از جیک و پیک این جریان کاملاً اطلاع دارند یک حس مسئولیتی آنان را فرا گرفته که از نان شب هم واجبتره ـ باید بنویسند ـ  
ط : اتاق تمساح ها !
خود دوستان هم می توانند بقیه گزینه‌ها را اضافه کنند
( این وسط می‌ماند تقدیر و تشکر من از کسانی که با انصاف می‌نویسند )

باقی بقای دوستان




تاریخ : یکشنبه 91/12/27 | 11:7 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی