اگر وجودش را دارند ! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر وجودش را دارند !

به نام خدا

با سلام به همه

می‌دانم عزیزان وبلاگ نویس پارسی بلاگی « کم طاقت » نیستند اگر گاهی کسانی عمداً « دل آدم » را می‌شکنند و از روی قصد و برای آزار چیزهایی به آدم می‌بندند !! ... و باید تحمّل کرد . این چند جمله را برای افرادی می‌نویسم  که صرفاً جهت آزردن دیگران می‌نویسند :

حافظ می‌گوید : گـوئیا بـاور نـمـی دارنـد روز داوری ... ( مصرع دومش مهم نیست !! )

کسانی که با اسم مستعار می‌آیند و می روند ! خدا بیامرزه مجید سوزوکی رو !! ... توی یک صحنه از فیلم اخراجی‌ها ( که وقتی شنید عراقی‌ها از شیمیایی استفاده می‌کنند ) گفته بود : « ... این نامردیه ... اگه وجودشو دارن بیان روبرو بشن !! »( قریب به مضمون )

پس اگر حرفی برای گفتن دارند ، در فضایی دوستانه حرفشان را بزنند و جوابش را بگیرند تا دانسته شود چه کسی چه نظری داده ! و اصولاً اگر با اسم حقیقی و وبلاگ مشخص برای نظر دادن برویم خود بخود سعی می‌کنیم خوب بنویسیم .

( البته همین آقا مجید مقابل تانک قمه کشید و ... !! )

از همه عزیزانی که با ادب و نزاکت برای دیگران نظر می‌نویسند کمال تشکر را داریم .

امّا عزیزانی که هر از گاهی می‌آیند و برای آزردن دیگران چیزی می‌نویسند ، گمان نکنند که مثلاً کی به کیه و کسی نمی‌شناسدشان ! اولاً خدا حتماً می‌شناسدشان ، ثالثاً به قول شاعری دیگر ( گمانم وحشی بافقی باشد ) گر ز آزردن من هست غرض مردن من / مردم آزار مکش از پی آزردن من !

عزیز ! دل شکستن هنر نمی‌باشد ( می‌خواستم بگویم آه مؤمن می گیرد !! ) اینطوری می گویم : آه مظلوم می گیرد !!

دوستان پارسی بلاگی کسی را نفرین نمی‌کنند ، آن اعزاء ( عزیزان ! ) مواظب دستشان باشند !! دستی که روی دکمه های کیبُرد می‌لغزد و دیگران را آزار می‌دهد سالم نمی ماند !

می‌گویند روزی کسی سئایت کرد و امام هادی ( علیه السلام ) را برای دستگاه حکومتی احضار کردند ؛ هنگام سوار شدن بر مرکب ، سئایت کننده آمد ( وبرای اینکه بیشتر امام را اذیّت کرده باشد ) گفت : « من بودم که باعث چنین کاری شدم » امام به او فرمود : « تو را به خدا واگذار کردم ! » ... طرف ترسید و عذر خواهی کرد و امام در جا فرمود : « بخشیدم ! »

اللهمّ اهدنا الصّراط المستقیم




تاریخ : چهارشنبه 92/3/15 | 3:25 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی