من یک اصلاح طلب ... ! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من یک اصلاح طلب ... !

بسم الله الرّحمن الرّحیم

http://uld.parsiblog.com/Files/4f90bfbc4ac597c019474170f6ee9e5a.gif

با سلام به همة پیروز شدگان در انتخابات

من یک اصلاح طلبم همانگونه که یک شیعه یک « سنّی » حقیقی است ! ( چرا که در اصل این شیعه است که به سنّت پیامبر ( صلّی الله علیه و آله ) تمسک جسته ! )

من یک اصلاح طلبم ؛ آنجایی که با پتک اصلاحات به بنای اسلام نکوبند و خود را مصلح بدانند  در حالیکه فساد به پا می‌کنند ( و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی‌الارض قالوا انّما نحنُ مصلحون ... الا انهم هم المفسدون ... )

من یک اصلاح طلبم ؛ ( کلاً اصلاح طلبی و اصلاح جویی در خون هر مسلمان حقیقی است ! ) و من  سعی می‌کنم تا حد ممکن و با توجه به شرایط آن « امر به معروف و نهی از منکر » را ترک نکنم ( اولئک مِن الصالحین )

برای من هر چیزی به اندازه خودش مهم است ؛ اطاعت از مقام عظمای ولایت در غیبت امام زمان ( عجل الله فرجه ) به اندازه خودش برایم مهم است و جواب خواستن از کسانی که دزدی 3000 میلیارد تومانی را پایه‌گذاری کردند و یا پیگیری درستی نکردند و یا سکوت کردند و یا از برخی از کسانی که متهم بودند حمایت کردند به اندازه خودش و بدحجابی ( و جلوگیری از آن ) به اندازه خودش .

من یک اصلاح طلبم نه آنگونه که برخی از واژه « اصلاح » درک کرده‌اند . برنامه من قرآن است آنجا که خدا می‌فرماید : ولن یجعل الله لکافرین علی المؤمنین سبیلاً ( خدا به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد کافران بر مؤمنان مسلّط باشند یعنی مؤمنان نباید کاری کنند که این تسلّط پیش بیاید )  

من هیچکدام از بستگانم نه « آقا زاده » هستند و نه مقام و منصبی دارند !

امّا ( و چه امّآ یی ! ) ... اگر آمدن اصلاح طلبان بر سر کار به معنی باز شدن دست برخی آقا زاده‌ها بر بیت المال و صدور مدارک دکترا و سکترا ! و ... الخ ... باشد ، علی السلام السلام !

اگرچه معتقدم برخی از کسانی هم که دم از ارزشی بودن و اصولگرایی می‌زنند یا معنای « اصول » را نمی‌دانند و یا کاسه داغتر از آشند ؛ همین باعث می شود با عملکرد بد آنان « اصولگرایان » متهم شوند . ( و برداشت‌ مردم از اصولگرایی بشود مساوی با تورم ، خشک مقدس بازی و ... )

شک نیست که در انتخابات دو روز پیش، مردم به تفکّر اصلاح طلبی ( که با بستن باند بنفش بر دست و حلق و گوش و بینی برخی نسوان و رقص و پایکوبی برخی اعزاء از اراذل و اوباش ، خودش را نمایاند ! ) رأی ندادند بلکه به عملکرد بد کسانی که داعیه اصولگرایی داشتند نظر مخالف دادند !

دزدی 3000 میلیاردی درست است و جبهه گیری اصولگرایان مقابلش هم درست است
و در آخر :

من یک اصلاح طلب ( اگر بخواهد اصول نظامی را که به آن معتقدم ) تغییر دهد نیستم . امّا یک اصلاح طلبم برای مقابله با افساد

و ان شاء الله کسانی هم که با آمدن رئیس جمهور جدید قدرت را در دست می‌گیرند برای اصلاح کجی ها و ناراستی ها آمدده باشند و ...

صد البته گمان نمی‌کنم با تغییری که در مقام دوم کشور ایجاد شد وضع کشور از آنچه در چهار سال گذشته  بر ما گذشت بدتر شود .

یا حق




تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 6:27 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی