کمپین « رأی من فروشی نیست ! » - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپین « رأی من فروشی نیست ! »

به نام خدا
با سلام به همه
این هم نوعی کمپین !

http://s6.picofile.com/file/8224337026/%D8%B1%D8%A3%DB%8C_%D9%85%D9%86.jpg

حتماً کلمه « کمپین » را شنیده اید . کمپین نخریدن ماشین صفر ! ... کمپین حمایت از آب ، کمپین ... . در این مجال اندک، با ریشه لغوی و ... کمپین کار نداریم ؛  گاهی تشکیل « کمپین » نشانه‌ی عقلانیت بوده و همچنین « عقلانیت » را تسرّی می دهد / یکی از کمپین هایی که در آستانه انتخابات مجلس ضروری به نظر می‌رسد و رشد فرهنگی و فکری و اجتماعی مردم را نشان می‌دهد « کمپین رأی من فروشی نیست » است !

اگرچه خرید و فروش رأی به نوعی اهانت به « مردم و حقوق آنها » محسوب می‌شود ولی برخی در روز انتخابات بدون هیچگونه شرم و حیایی به آن اقدام می کنند . نه تنها مردم عادی ( که برای رأی دادن می روند ) که متولیان امر انتخابات ـ مخصوصاً ـ با این پدیده شوم آشنایی دارند امّا گاهی قانون چنان سفت و سخت است که برخورد بازدارنده ای با این پدیده شوم نمی‌شود . حتماً شما هم از نزدیک تخلّف بعضاَ آشکار « خرید و فروش رأی » را  لمس کرده‌اید جالب اینکه این مورد در برخی از ساعات روز و در بعضی شُعب اخذ رأی بیشتر دیده می‌شود.

چند درخواست :

1- کاندیدای محترم ! ... می‌دانیم شما با نیت جلب رضای الهی و با هدف « خدمت به مردم» ، برای رسیدن به پست نمایندگی تلاش می‌کنید و خودتان هم تمایلی به رفتن به مجلس با خرید رأی ندارید ( و پولش را ایضاً ! ) ولی لطف بفرمایید به برخی طرفدارانتان ( که یقیناً آنها هم دغدغه خدمت به مردم را دارند ) یک طوری بقبولانید که خرید و فروش رأی، اهانت به شعور مردم است و « نمایندگی مردم » امانتی است که شما دوست ندارید با حرام شرعی و زیر پا گذاشتن قانون به آن برسید ! ( با تشکر پیشاپیش ! )

2- مسئولین محترم ! ( در هر رده و جایگاه ) لطف بفرمایید و در انتخابات پیش رو با تمام قوا و بدون عیچگونه اغماضی جلوی این معضل بزرگ را بگیرید

3- مردم شریف! ... اگرچه خوانند گان این نوشته از این اشتباه فاحش بدورند و به مخیّله‌شان هم نمی‌گنجد ولی نهی از منکر واجبی عمومی است . لطفاً همه با هم سعی کنیم که انتخاباتی سالم داشته باشیم بنابراین به کمپین « رأی من فروشی نیست » بپیوندید !

امروز و فردا ( تا انتخابات ! ) منتظر یاری سبزتان هستیم ! ( البته سبز علوی ! )




تاریخ : دوشنبه 94/9/2 | 4:57 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی