افاضات ! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افاضات !

به نام خدا
با سلام به همه

حرفهای آقای هاشمی رفسنجانی را در یکی دوتا روزنامه و سایت دیدم و برای برخی جمله های ایشان کلّی حالم گرفته شد ؛ خیلی خودم را خوردم طوری که دیگر داشتم تمام می شدم !

برخی افاضات آقای هاشمی :

« گروهی برای بررسی انتخاب رهبری در صورت پیشامد حادثه تعیین شده است حالا هر وقتی که بنا شد رهبری عوض شود یا نباشد و کس دیگری بیاید، دوباره باید کار عمده‌ای انجام دهند. البته دارند آماده می‌شوند و مطالعه می‌کنند و گروهی را گذاشتند که دارند افراد را بررسی می‌کنند تا آنهایی را که صلاحیت دارند که اگر بعداً حوادثی پیش آمد، بتوانند برای رأی‌گیری مطرح کنند. کار خبرگان عمدتاً همین است. »

 ...

روی برخی جمله ها خیلی توقف کردم :  « ... حالا هر وقتی که بنا شد رهبری عوض شود یا نباشد و کس دیگری بیاید ... » این یعنی چی !!!!!؟

گروهی تعیین شده است !!

بنا باشد !؟

عوض شود !؟

کس دیگری بیاید !!؟

چرا باید این حرفها آن هم از زبان شخصی مانند هاشمی رفسنجانی زده شود !؟ ... آنهم در این زمان که ولی فقیه مقتدر و خوش فکر و سیاست دان و با صلابتی داریم !!؟ ...

 آقای هاشمی چی فکر کرده !!؟

چند سئوال :
ایشان رئیس تشخیص مصلحت نظام است یا مسئول تعیین رهبر !؟ ( رئیس خبرگان که نیست ! )
پیشنهاد گروه مزبور را خودشان داده اند و ساخته اند یا کسان دیگری هم در جریان هستند !؟

اکر هم در مجلس خبرگان چنین گروهی تشکیل شده چرا کسی خبر ندارد !؟ ...(  یکی از دوستان می گفت این موضوع از سال 85 مطرح بوده و خود آقا هم در جریان است !! ... البته از دیگران مخفی نگه داشته شده ! ... مگر در مملکت ما « ضابطه » حاکم نیست !؟ ...)

در خصوص اصل انتخاب خبرگان که بحثی نیست و کلاَ خنده دار است اگر مجلس خبرگانی فرض کنیم و برایش اینهمه صرف هزینه کنیم ( انتخابات و ... )  وظایفش را ندانیم / امّا چرا این حرفها باید در این مقطع زمانی حساس و از دهان شخص آقای هاشمی زده شود

در این مقطع حساسی که باید همه پشت سر ولی فقیه زمان بایستیم و باعث تحکّم جایگاه ایشان شویم !

مگر شائبه ای وجود دارد که رهبر تواناییش را در خصوص اداره کشور از دست داده  و یا نزدیک است از دست بدهد !؟

یا مثلاً از وظایفی که قانون اساسی برایش در نظر گرفته عدول کرده و یا منحرف شده !؟

گفتن مسائلی که از بدیهیات است آنهم با آن لحن جز ایجاد خلجان در برخی اذهان و یا فراهم کردن موقعیت برای کف و سوت زدن برخی از مخالفات مقام عظمای ولایت ( چون راه برای برداشتهای مورد نظرشان باز شده ! ) چه فایده و پیامد خجسته دیگری دارد !!؟

آیا غیر از این است که فکر کنیم حرفی را که هیچ کس ( اگر چه بدیهی است ! ) جرأت یادآوریش را ندارد چون سریعاً متهم به ضدّیت با نظام می شود را ایندفعه ( مثل خیلی از دفعات گذشته ) از زبان شخصی که مورد سئوال واقع نمی شود زده اند ! ( یک عده در پشت صحنه ! )

گویا ایشان خودشان را وارث انقلاب، بزرگتر همه و متولی رتق و فتق آینده نظام می داننداصلا!

 ایکاش یکی به امثال ایشان برساند که اگر سر جایتان بنشینید و کمی سکوت کنید و اینهمه هزینه برای نظام نسازید و دعواهای  حزبی و گروهی و جناحی و الخ را دامن نزنید از کسی چیزی کم نمی شود ( کمی هم به خاطر برخی فرزندانتان ... بگذریم ! ... خلاصه اینهمه سر بلند کردن هم ندارد !! خسته کننده)

یاد حرفهای آیت الله مصباح می افتم و صبر حضرت آقای مظلوممان را می ستایم
تحمل ایشان تحمل یکی از دو شریک است که بیش از بیست سال دارد شریک خائنی که خیانتش بر ایش آشکار است را تحمل می کند و برویش هم نمی آورد !

خداوند به روح ملکوتی آیت الله مهدوی کنی هم علو درجات عنایت بفرماید که رفت و این روزها را ندید !




تاریخ : چهارشنبه 94/9/25 | 7:8 صبح | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی