• وبلاگ : شين مثل شعور
  • يادداشت : داستان كوتاه ( روزه خوار )
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با عرض سلام.متن زيبايي بود اما به زور که نمي شود. بي ادبي
    است ولي به نظر من هيچ چيز به زور نمي شود.آدم خودش بايد بخواهد امربه معروف لارم است اما نه با چک ولقد و باتوم
    پاسخ

    سلام . با روحيات من آشنا هستي . جه كسي گفته با چوب و چماق امر به معروف و نهي از منكر كنيم ؟! بحث اينجاست كه هيچ كس هيچ كاري نمي كنه ؟ طرحي لايحه‌اي چيزي . بايد كاري كرد . اصلاً امر به معروف و نهي از منكر كاري هست يا نه ؟! در بطن اين واژه ها چيزي به نام اجبار ( امر ) نهفته شده يا نه ؟ موفق باشيد .

    بسم الله

    سلام

    طاعات مقبول حق

    مدت هاست کامنت نگذاشتم ...

    اما لازم دونستم بيام تشکر کنم از حسن قلم شما . به نظرم نقطه قوت داستان کوتاهي و در عين حال استفاده از عناصر جذاب بود يکي استفاده از کودک و ديگري پيش کشيدن محبت مولا حسين ع . به قول شهيد آويني ره صراط راست را مي خواهي ؟ بيا ! حب الحسين .

    آسمون دلتون سرخ ...


    باسلام
    به اطلاع کليه دوستان محترم ميرساند مراسم ختم قرآن در ماه مبارک رمضان به نيت تعجيل در ظهور حضرت ولي عصر عج و اجابت شدن حاجات برگزار مي شود لذا خواهشمند است در صورت تمايل به شرکت به اين وبلاگ مراجعه فرماييد
    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    www.jonbeshnet.ir/hijab