شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
يكم منطقي باش ! ...*جشنواره فيلم *فجر ! ... اشتباهي به عرض تان رساندند .
نگاهي اجمالي به آرايش زنان بازيگر در فيلمهايي كه به مناسبت « دهه فجر پيروزي انقلاب » در جشنواره فيلم شركت و با هم رقابت مي كنند .
ارجمند عزيز...خانه از پايبست ويران است....وقتي اصول فرهنگي و فرهنگيان زير سوالند،دنبال چه هستيد؟!؟برادر عزيزم حرث نخوريد.(ببخش بيسواتم ديگه)
از مراتب امر به معروف *حرص و جوش خوردن* است !! ... ما كه دستمان نمي رسد كاري كنيم ، لااقل حرص و جوش را بخوريم !
من هم همين رو عرض مي كنم . اسمش رويش است : « فجر » يعني انقلاب . انقلاب نكرديم كه دينمان را مسخره كنيم و كاريكاتوري از دين را نمايش دهيم . من انتقادم روي اين است كه چرا اين خانمها همه شان بايد مقداري از مويشان را بيرون بگذارند . اين را شرع ما نمي پسندد . من با بقيه چيزهاي جشنواره كه مخالف نيستم !
خوب مثلاً در همان فيلم ( كه من نديدم ) حالا در اصل موضوع تأثير منفي داشت اگر موها داخل روسري بود ؟!
من منظورم اين است كه جشنواره براي فيلمهاي انقلاب است راهش را كج كرده اند . خوب اسمش را عوض كنند و در زمان ديگري برگزار كنند تا همين مورد هم پيش نيايد . چه اصراري است به اسم انقلاب تمام شود ؟!
به نظر شما واقعاً فيلم خيلي متفاوت مي‌شه ؟! اگر همين چند تار مو بيرون باشه و تظاهر به پشت كردن به ارزشي كه دينمان بر آن تأكيد كرده بكنيم نشانه ترقي ماست ؟ ... من فكر نمي كنم . به نظر من اين يك جريان خزنده است براي بي قيد و بند كردن كامل جامعه ! .
پس مخالفت تان با چيست ؟! ... من با كساني كه در راستاي دفاع از انقلاب با ارزشهاي ما مخالفت مي‌كنند مخالفم ! ... حلال محمد ( صلّي الله عليه و آله ) تا قيامت حلال و حرامش هم تا قيامت حرام است . بعد فيلمسازش مي رود و در خارج از كشور فلان خانم را در ملأ عام مي بوسد !!
يا الله آقاي عليرضا ! ... چطوريد شما ؟
در جشنواره فجر * حاتمي کيا * ها هم سيمرغ مي برند ... !
بحث من چيز ديگري است
معروف ترين فيلم سينماي ايران ! ... اخراجي ها را مي گوييد ! ... نه ! ... ديده ام !
معروف ترين فيلم هاي سينماي ايران ... فيلم هايي است که در حوزه دفاع مقدس مي سازند .....
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top