انقلاب سوم - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انقلاب سوم

بسم الله القاسِمِ الجبّارین

شاید حماسه 9 دی 88 را بتوان انقلاب سوم اسلامی در ایران نامید . انقلاب اول ، رژیم سفاک و طاغوتی پهلوی را سرنگون کرد. انقلاب دوم ـ با تسخیر لانه جاسوسی ـ امید بازگشت آمریکا به این مملکت را به یأس مبدل نمود و این حرکت خود جوش ـ راهپیمایی 9 دی ـ پوزه منافقین را به خاک مالید و آخرین میخ را به تابوت نفاق قدیم و جدید کوبید و نشان داد که مردم ما برای اولین و آخرین بار اسلام و انقلاب اسلامی را انتخاب کرده‌اند و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی از آن دست بر نخواهند داشت .

9 دی 88 در کنار همة حرفهاو گفته‌ها و پیامهایش ، اتمام حجتی بود برای هر کسی که از حلقومش صدای بیگانگان بیرون می‌آید . مردم نشان دادند که پای همه چیز انقلابشان ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبر صبور و بصیر خود یک قدم نیز از آرمانهایشان عقب نخواهند نشست .

گردآوری از alborznews.net

نفاق نوین که با اسم اصلاحات پیش آمد و شعار آزادی بی بند و باری داد و رنگ سبز را عَلَم کرد و مثلاً برای پاسداشت رأی مردم و با شعار تقلّب در انتخابات

سر برآورد ؛ با یک عزم جانانه مردم به خاک فنا و مذلّت افتاد و ابتدایش به انتهایش گره خورد .

اگر در جمگ جمل عده‌ای دور شتری حلقه زدند و با پی شدن آن پی شدند !! و روزگار عربده‌هایشان طی ! در این فتنه نیز شتر سبز رنگ منافقین که بیشتر به بادکنکی خیالی می‌مانست تا به وسیله‌ای برای تعریض هواداران ، با یک حرکت هوشیارانه و توأم با بصیرت مردم پی شد و اصحاب فتنه فهمیدند که مردم همان مردمند و صد البته آگاهی و نگاه فرانگر و تیز بین رهبر فرزانه و بصیر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بود که چشم این فتنه را از کاسه بدر آورد .

مردم گیلان ! به خود ببالید

گیلانیان همواره نشان داده‌اند که در صف مقدم جهاد و دفاع هستند ، چه در جنگ و جهاد ظاهری و چه در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی . حرکت منسجم و پیشرو مردم گیلان در 8 دی این مدعا را به اثبات رساند . این افتخار برای کردم گیلان همین بس که رهبر فرزانه انقلاب اینگونه از حرکتشان تجلیل می کند : « مردم گیلان در موارد متعددى در طول تاریخ ـ چه تاریخ گذشته و دور، چه تاریخ معاصر ـ همت را از   مردم گیلان مشاهده کرده‌ایم به نظر من بزرگترین کار مردم گیلان این بود که على‌رغم   تبلیغات قولى و عملىِ رژیم طاغوت

براى ضایع کردن و فاسد کردن عقیده‌ى مردم آن سامان   در طول سالهاى طولانى ، مردم آن خطه، ایمان را، اخلاص را، حضور در صحنه را، جهاد را   به جائى رساندند که جزو بخشها و استانهاى برجسته‌ى کشور به شمار آمدند؛ این خیلى   مهم است. دستگاه‌هاى مضر و مفسد و فاسد رژیم طاغوت با همه‌ى عوامل خود، سعى در  کشاندن مردم به فساد و فاسدسازى فضا بکنند، ولى مردم اینجور دین خود، ایمان خود، عقیده‌ى خود، عزم خود را نگه دارند و در هنگام لازم آن را نشان دهند. از یک طرف دستگاه طاغوت بود، از یک طرف عوامل گروهکهاى ملحد و ضد دین بودند. ... مردم گیلان این آگاهى را، این بصیرت را، این عزم را، این احساس نیاز به حضور در صحنه را زودتر از دیگران نشان دادند.

سخن آخر : آیا به راستی وقت آن نرسیده کسانی که به خاطر سهل انگاری خودشان و یا تبلیغات دشمنان دوست نما و ... به جریان فتنه کمک کردند و آب در آسیاب دشمن ریختند چه انانکه برگشته‌اند و چه انان که سکوت نموده‌اند به طور صریح از گذشته خویش برائت بجویند و مجدداً با رهبر و مردم بیعت کنند و پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلان نمایند.

از سران فتنه که بگذریم کسان دیگری هم هستند که به خاطر علایق خود به برخی از افراد و جریانهای سیاسی که منشأ عقلایی ندارد برخی از حرفها را زده‌اند و بعضی از اعمال را انجام داده‌اند که از حافظه ملت ما پاک نخواهد شد و فقط برائت جستن صریح و جبران گذشته می تواند آبروی ریخته شده‌شان را برگرداند .

سران فتنه 88 را همه می شناسند . اگر کسانی هستند که هنوز برای نام « سران فتنه » گذاشتن بر این افراد شک دارند اول به قدرت خود در برداشتهایشان شک کنند ـ البته نه شک ، بلکه مطمئن باشند شیطان بازیشان داده است ـ یک بام و دو هوا در این فضا خیلی مضحک و صد البته گریه آور است . مخصوصاً آنانکه دم از ولایت می زنند و سنگ متمردین از ولایت را بر سینه !!

ما ضمن تقدیر از حرکت مردم بصیر گیلان در 8 دی 88 و همچنین حرکت عظیم مردم ایران در 9 دی 88 در مقابله با هتاکان و منافقین و سردمداران فتنه و نفاق و کفر و استکبار ، اعلان می دارد که آمادة هرگونه جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و انجام منویّات رهبر فرزانه خود امام خامنه‌ای ( مدّ ظلّه العالی ) هستیم و منتظر محاکمه و اعدام محاربان .




تاریخ : جمعه 89/10/10 | 2:44 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی