غزل خوب شوم - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غزل خوب شوم

بسم ربّ الحسین

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/6/14/1342898_156.jpg

Text Box: 1غزلی عاشورایی _ محرم 97

غوطه در آب ندامت بخورم خوب شوم

قدری از جام محبّت بخورم خوب شوم

نوکرانت همه مجذوب و همه واله و مست

این میان قدری حسرت بخورم خوب شوم

آهنی زنگ زده هستم و در کوره عشق

آه اگر خوب حرارت بخورم خوب شوم

کرده‌ام مشق گناه از بس تنها وقتی

سینه ام پاره شود ... خط بخورم خوب شوم

مدتی هست که دور از جان حالم خوش نیست

آمدم چایی هیئت بخورم خوب شوم

من مریض رخ زیبای تو هستم آقا

قرص خود را سر فرصت بخورم خوب شوم

شوری اشک غمت گر که به کامم برسد

جرعه‌ای از این شربت بخورم خوب شوم

صورتم خیس اگرچه شده از اشک ولی

موقع سینه دو تا لت بخورم خوب شوم !

یا نگاهی به من از روی تأسف بکنی

اندکی شرم و خجالت بخورم خوب شوم

 به در خیمه ات آقا چه ز حُر کم دارم

لقمه‌ای توبه ز دستت بخورم خوب شوم !

#زین_العابدین_آذرارجمند_لنگرودی

 




تاریخ : سه شنبه 97/7/3 | 7:49 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی