• وبلاگ : شين مثل شعور
  • يادداشت : اخراجيها ـ كدام معراجيها ـ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سامان 
    سلام. نقد دوم شما رو هم مطالعه کردم که البته چيز جديدي نداشت.ولي دوست عزيزم ، بايد بپذيريم وقتي چند ميليون انساني که براي ديدن اين فيلم صف مي کشند همگي داراي فهم و شعور هستند و ميتوانند بد رو از خوب تشخيص دهند. مردم ما ميتوانند بفهمند که اين فيلم فقط براي خالي کردن جيب هايشان هست يا نکات قابل تاملي براي فهميدن دارد. من قصد دفاع از اين فيلم رو ندارم ولي معتقدم حرفهاي زيادي براي گفتن داشت .از نمايان کردن چهره هاي حقيقي بسياري از افرادي که هم اکنون در جامعه هستند . از گفتن درد دلهاي بسيجيان و جانبازاني که در جامعه به فراموشي سپرده شده اند. از گفتار بيهوده بسياري از مسئولين که دم از حمايت از جانبازان و بسيجيان ميزنند ولي در عمل ...... . حتما ديديد در فيلم که يکي از کانديداها مي گفت" شما ديگه چي ميخواين؟ بيمارستان به اين خوبي براتون ساختيم. تازه توي يهشت زهرا هم بهترين قطعه رو براتون آماده کرديم که خدا تومن قيمتشه". اينها همه درده. اين فيلم ميخواد درددلهاي فراموش شده ها رو برسونه که به نظر من موفق بوده. اين فيلم منو ياد فيلم " آژانس شيشه اي" ميندازه . نميدونم تا به حال اين فيلم رو ديديد يا نه. اما حرفاش مثل حرفهاي همين فيلم ميمونه.
    نفرموديد که سيد تونسته از بعضي اخراجيها معراجيها بسازه يا نه؟ وارد شدن به ميدان مين و ماسک به صورت بچه زدن معراج هست يا نه؟شايد شما هم بر اين باوريد که اخراجيها هيچگاه معراجيها نخواهند شد؟
    اينکه يک يک استاد دانشگاه نبايد با موبايل در سر کلاس صحبت کند ، نشانه اعتراض آقاي ده نمکي به همين کاديداها هست. ده نمکي ميخواد بگه همه اشکال دارند که از اين دسته باشند و چه از اون دسته.
    دوست گرمي سري به وبلاگهاي ديگه هم بزنيد ونقدهاي ديگران رو هم مطالعه بفرماييد. اگه ميتونيد فايل صوتي برنامه "هفت" که مصاحبه و به نوعي جدل با ده نمکي بود رو گوش بديد .
    يا حق