• وبلاگ : شين مثل شعور
  • يادداشت : اخراجيها ـ كدام معراجيها ـ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نقدي بر نقد نما 
    سلام عليکم برادر آذر ارجمند دائم التوفيقه
    حرف‌هائي هست براي نگفتن
    و ارزش عميق هر کسي
    به اندازه‌ي حرف‌هائي است که براي نگفتن دارد!
    و کتاب‌هائيست براي نـنوشتن
    و من اکنون رسيده‌ام به آغاز چنين کتابي
    که بايد قلم را بـِکـَنم و دفتر را پاره کنم
    و جلدش را به صاحبش پس دهم
    و خود به کلبه‌ اي بي در و پنجره‌اي بخزم
    و کتابي را آغاز کنم که نبايد نوشت!
    اي کاش ما نيز ارزش خود را ميدانستيم.....
    هرکسي را بهر کاري ساختند.....
    خوب است در فضاي آلوده رسانه اي امروز کمي هم از انصاف بگوييم.انصافي که امروز در بسيجي ها بيش از هرزماني رنگ و بوي غربت به خود گرفته و ديگران از ما السابقون گشتند.جناب آذر (خير الکلام غل و دل).
    بودن کنار افرادي که فقط داهيه ي فرهنگشان ميشود و بويي از فرهنگ و هنر اين مرز و بوم نبردند و فقط و فقط به اسم نظام و اسلام و انقلاب تيشه به ريشه فرهنگ مملکت ما زدند،فرهنگيمان نميکند و نبايد اين توهم در ما ايجاد شود که ما اکنون به صرف پاره اي شعر و شاعري فرهنگي شده ايم و ميتوانيم نقد فرهنگي بنويسيم.نوشته هاي شما اغلب برخاسته از توهمات و يک سري سوالاتي است که به عموم ان، کارگردان مربوطه بارها پاسخ داده و از مربي اخلاق به دور است که بي اخلاق سخن بگويد.استاد عزيز النيت بالاعمال.خوب است به آرشيو مجله خانواده سبز در دي ماه نود مراجعه نموده و اين شبه نقد را از وبلاگ خود حذف کنيد و بهتر است که فرهنگ و هنر و رسانه را به صاحبان واقعي ان بسپاريم.به کساني که در يک سال ،30 سال افتخار رقم زدند.به کساني که نام ايران را از جشنواره کن و گلدون گلاب گرفته تا افتخار اسکاري شدن را براي ما به ارمغان آوردند.و شما نيز در حوزه کاري خود که همان همکاري با کلانتري11 و شوراي سراسر ناکارمد پايگاه و غيره هست بپردازيد.
    با دعاي خير

    پاسخ

    سلام عليكم عزيز برادر كه براي كار ناكرده‏اي مرا مواخذه نموده اي و يا به خاطر آنچه از من سر نزده ، ( شايد ) عقده در گلو داري ، و يا آنچه ديگران در حق تو كرده اند و آن را از چشم من مي بيني ، مرا به چيزي مي خواني كه ( احتمالا ) در تو نيست و آن انصاف است . اين حقير ادعايي نداشته و ندارم . حد اقل جرأت نوشتن و گذاشتن امضاء آن ( با اسم خودم ) در پاي آن را دارم . خدا را شاكرم كه بيش از 20 سال در زمينه هاي مختلف طبع آزمايي كرده ام . اما برادر عزيز ( و شايد خواهر عزيز - البته - ) حد اقل در اين چند كلمه اي كه برايم لطف قرمودي سعي مي كردي خودت را مرد و مردانه معرفي مي كردي و مثل يك انسان آزاده از افكارت دفاع مي نمودي من با هيچ كس مشكلي ندارم اگر هم مي دانستم چه كسي هستي و آيا وبلاگي داري و يا واقعاً كتاب نوشته اي ، با كمال مهر و محبت مي آمدم و نقدي در خور فهم خودم برايت مي نوشتم . در ضمن حد اقل سعي مي كردي غلط املايي در نوشته ات نداشته باشي ! واقعاً دعاي خير برايم نمودي و توفيقم را خواستي ؟ با سينه اي پر از كينه ؟! اگر ظلمي از من ديده اي از خدا مي خواهم مرا ببخشد و هدايت كند اگر به من با نوشتن اين كلمان ... كلانتري و شورا و ... ظلم كرده اي از خدا مي خواهم تو را ببخشد و هدايت كند به قول جناب عالي خير الكلام ما قلّ و دلّ يا حق