• وبلاگ : شين مثل شعور
  • يادداشت : اخراجيها ـ كدام معراجيها ـ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آخرين کلام 
    سلام استاد عزيز
    تنظر الي ما قال و لاتنظر الي من قال
    اولا اتهامي متوجه شما نبوده - ثانيا کينه اي هم وجود ندارد-ثالثا استاد عزيز،برادر من،در يک فضاي دوستانه و با محبت فقط ميخواستم به اينجا برسم که کساني همچون شما با ادعاي 20 سال سابقه فعاليت که از مفيد يا غير مفيد بودن آن ميگذريم،وقتي خودشان نقد ميشوند.وقتي خودشان زير ذره بين ميروند، وقتي کسي حريم قدرتشان را قلقلک ميدهد ميشوند چيزي در مايه هاي شما...ميخواهند فرد نقاد را ببيند و حسابي از خجالتش درايند.ميخواهند او را به چيزهايي متهم کنند که اصلا خبر ندارند.خودشان هم نميدانند که چه ميکنند فقط ميدانند که قدرت و جايگاهشان در خطر است.الله اکبر الله اکبر از اين مردمان.
    آخرين سوال:شما 1 ماه از آن 20 سال معروفتان را در حوزه سينما و رسانه مشغول بوديد؟؟؟؟شما از فيلنامه و سکانس و پلان و تيراژ و غيره و غيره چه ميدانيد....علي ايهاالحال استاد عزيز:نسل ما و نسل شما خيلي همديگرو نميفهميم!!!!!!گذشت زمان چهره از نقاب خيلي از ما برميدارد.آخرين کلام :از جسارت و شجاعت گفتيد.از گفتيتان خنده آمد خلق را....
    نقد و زير سوال بردن فيلم و کارگرداني که نه در جناح چپ و نه جناح راست و نه نزد مردم حامي اي ندارد و همه و همه او را به خاطر گذشته اش محکوم ميکنند و گذشته اي که خيلي ها از آن گريختند و همچنان ماندند، چه جسارتي ميخواهد که پز گذاشتن عکستان را ميدهيد.
    در ضمن به ساعت ارسال نظر من توجه کنيد متوجه دليل غلط املايي من ميشويد.
    حاجي ما مشرق گفتيم شما مغرب گرفتيد....
    با دعاي خير
    پاسخ

    سلام مجدد سلامٌ قولاً من ربٍ رحيم رفيق عزيز ! شما ما را نقد ننموديد بلكه فقط اهانت فرموديد . « انظر الي ما قال و لاتنظر الي من قال » كلام درستي است ؛ امّا يك سئوال ؟ چرا خودتان به « مَن قال » نگاه كرديد ؟ گيرم عكس من را نمي‌ديديد و نام مرا هم در وبلاگ نمي خوانديد ؛ باز همينطوري به صاحب آن جواب مي داديد ؟ مقداري منطقي باشيد ، خوب بود به نوشته نگاه مي فرموديد و دلايل خود را مي آورديد . مي گفتيد به اين دليل و آن دليل اين نظر رد است .( مانند يكي از عزيزان به نام سامان كه با دوستي و رفاقت نظرات اين حقير را رد فرمودند ) شما فقط ادعا نموديد كه اين حقير از پلان و سكانس و ... ( الخ ) چيزي نمي‌دانم ؛ ولي در مورد نوشته من و بندهاي آن چيزي مرقوم نكرديد .من ساخته آقاي ده نمكي را به اندازه دانسته هاي خودم نقد كردم . نظر خودم را گفتم . شما فيلمها را نگاه كنيد و بر گفته هاي اين حقير رد بنويسيد . فحشها و ناسزاهايتان هم قبول ! اما مي توانيد آنها را خصوصي بفرستيد نه در مقابل نگاه آنانكه به وبلاگم سري مي زنند و نظرها را مي‌خوانند . اگر هم خواستم مخاطبم را بشناسم ( نام تان را ) نه قدرتي دارم ، نه مچ گيرم و نه منظور خاصي بوده . كنجكاو بودم بدانم چه قصوري و كجا از من سر زده . در حد خودم هم انتقاد پذير هستم و همه نزدم محترمند . خدا در قرآن مي‌فرمايد : فبشّر عباد الذينَ يستمعونَ القولَ فَيَتّبعونَ احسنه . اقوال از من و شما ؛ قضاوت از كساني كه مي آيند و مي خوانند . دعوا هم نداريم . عزيز من ! شما بايد ناقد باشيد كه بتوانيد نقدها را نقد كنيد . اگر ناقد نيستيد پس حوزه ورود شما هم نيست . اگر ناقد هستيد نقد بفرماييد نه اهانت و دشنام . خدا در قرآن مي‌فرمايد لاتسبّوا الذين يدعونَ مِن دون الله ... ( يعني به كفّار ناسزا نگوييد ... ) از نوشته هايتان مشخص است كه با ما و دم و دستگاه ما ! قرابت زيادي داريد . پس حتماً ما را كافر نمي دانيد . پس لطفاً فقط نقد !!در ضمن من خود اقرار كرده ام كه تراوشات ذهن خودم را آورده ام . يعني حق ندارم ! اين « حق » را چه كسي تعيين مي كند ؟! چشم ! عكسم را نيز برمي دارم !!در ضمن به آدرس .www.mehrabooon.parsiblog.com مراجعه كنيد ؛ امروز مطلبي به نام « كدام اخراجيها » ، در آن گذاشته شد آن را هم مطالعه بفرماييد ( فكر مي كنم تخصصي تر از مال من است) .