خیانت و پاکی مسئله این است - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیانت و پاکی مسئله این است

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

سلام 

وتخونوا اماناتکم و انتکم نعلمون ( سوره انفال ـ قسمتی از آیه 27 )

و در امانتهایتان خیانت نکنید در حالی که می‌دانید ( که خیانت نباید کرد )

همه از « خیانت » متنفرند

اگر هم خیانت کنند یواشکی و با خجالت خیانت می کنند ! و اگر متّهم به « خیانت » شوند با هزار و یک دلیل می‌خواهند اثبات کنند خیانت نکرده اند .

اگرچه « خیانت » معنای وسیعی دارد که مهمترین معنای آن « خیانت در امانت » است ؛ ولی شاید بیشتر به « پشت کردن » به رابطه با کسی که به نوعی به رابطه داشتن با او « متعهد » هستیم ، « خیانت » اطلاق می‌شود .

یقیناً کسانی که ( حقیقتاً نه از روی ظاهر ) متدیّن هستند ( و متشرّع ) از « خیانت » دورترند( هرقدر دین دارتر از خیانت دورتر )

خدا در قرآن می‌فرماید : « یعلم خائنةَ الاَعیُنِِ و ما تخفِی الصّدور » ( یعنی خدا چشمهای خیانتکار را می شناسد و آنچه در سینه ها مخفی ست ـ دلها ـ را می داند ) ( سوره غافر ـ آیه 19 )

اگر فعلاً معنی خیانت را همان معنای رابطه‌ایش فرض کنیم ؛ چه بی حجاب چه باحجاب ( همه ) از « خیانت » متنفرند . و خیانتکار را دوست ندارند ( هیچ دزدی دوست ندارد از منزلش دزدی شود ! )

ولی نمی دانم چرا این « همه » از « خائن ساختن » بدشان نمی‌آید ( اصلاً به ذهنشان هم خطور نمی‌کند که این کارشان آب دادن به ریشه خیانت در دل دیگران است ) ( بلانسبت پاکان و باتقوایان )

یکی‌اش : تظاهر به بدحجابی !

آری تظاهر به بدحجابی « خائن » پروری است ... به خدا قسم ! ... باور کنید !

خود بدحجاب روزی چوبش را خواهد خورد (1)

به خدا « چشم چرانی » خیانت است !

آیه بالا را که خواندید . وقتی خدا کسی را به خاطر کاری توبیخ می‌کند حتماَ آن کار کار زشت و ناپسند و مضری است ( تو خود حدیث مفصل بخوان ... )

و این آیات :

انّ اللهَ لایُحبّ الخائنین ( خدا خیانتکاران را دوست ندارد ) ( سوره انفال ـ آیه 58 )

انّ الله لا یهدی کیدَ الخائنین ( قطعاً خدا نقشه خیانتکاران را نقش برآب می‌کند ! ) ( سوره یوسف ـ آیه 52 )

انّ اللهَ لایُحبّ کلَّ خوّانٍ کفورٍ ( قطعاً خدا هیچ بسیار خیانتکار بسیار ناسپاس را دوست ندارد ) ( سوره حج ـ آیه 38 )

انّ اللهَ لایُحبّ مَن کانَ خوّاناً اثیماً ( قطعاً خدا کسی که بسیار خیانتکار و بسیار گنه‌کار است را دوست ندارد ) ( سوره نساء ـ آیه 107 )

امّا به قول یکی از دوستان : چگونه برای کسی که به « خدا » اعتقاد درست و درمانی ندارد !! از آیه و حدیث دلیل بیاوریم !

آقا ! خانم !

چشم چرانی و بدحجابی برایتان ضرر دارد . چون باعث « خیانت » می‌شود که شما آن را نمی‌پسندید !!

در ضمن « چشم » امانت خداست ! بدن امانت خداست بخواهد می گیرد چقدر آدمهایی که قطع نخاع شدند خانه هایشان سوخت و... چون نافرمانی جبّار آسمانها و زمین چیز کمی نیست حالا او مهلت داده ، او به روی خودش نیاورده ، ما چرا « حیا » را در محظر او رعایت نکنیم ! آقای عزیز ! تویی که به چشم چرانی عادت کرده ای ... نگران باش ! این جهان کوه است و فعل ما صدا !

... ربّنا سمعنا و اطعنا غفرانک ربّنا ...

پانوشت :

1- خدا در قرآن می فرماید الخبیثاتُ للخبیثینً و الخبیثونَ للخبیثاتِ و الطّیباتُ للطّیبینَ و الطّیبون للطّیبات ( یعنی زنان خبیث برای مردان خبیث و مردان خبیث برای زنان خبیث هستند و زنان پاک برای مردان پاک و مردان پاک برای زنان پاک ) بقول معروف : کند همجنس با همجنس پرواز ( در مقوله ازدواج ! )




تاریخ : شنبه 92/1/10 | 4:5 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی