دعاهای بزرگ کوچولوها! - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعاهای بزرگ کوچولوها!

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خدایا !

خدایا ! ... من که بزرگ شدم توفیق « هیچ وقت به نامحرم نگاه نکردن » رو به من عنایت بفرما


خدایا ! ... به زنان جامعه ما عفّت حقیقی مرحمت بفرما


خدایا ! توفیق قرآن خواندن همه روزه ( هم توی ماه رمضان هم روزهای دیگه ) به همه مرحمت بفرما


خدایا ! ... توفیق نمازشب خواندن ( حداقل توی ماه رمضان ) به ما عنایت بفرما

 


خدایا ! ... حال دعا کردن به من و مامان و بابا مرحمت بفرما !


http://s3.picofile.com/file/7840636876/%D8%A8%DA%86%D9%87_%D8%AF%D8%B9%D8%A7.jpg

خدایا ! ... توفیق روزه کله گنجشکی ( لااقل ! ) به مامان و بابا عنایت بفرما !


خدایا ! ... مامان من نمی ذاره من مقنعه بذارم ! ... توفیق مقعه گذاشتن به من و مامان من مرحمت بفرما !


خدایا ! ... بابای من مسجد نمی‌ره ، هی می‌شینه سریال نگاه می‌کنه ! توفیق مسجد رفتن به من و مامانم و داداش و بابا عنایت بفرما !


خدایا ! ... می‌گن « اشک » ریختن رو خیلی دوست داری ! ... به من توفیق گریه کردن بیشتر توی شب مرحمت بفرما !


خدایا ! ... وایسا فک کنم چه دعایی بکنم ! ... اوممم ... آهان ! ... خدایا این دعاهایی که اینا کردن رو قبول بفرما !

 




تاریخ : پنج شنبه 92/4/20 | 10:59 صبح | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی